Xpertizó, de naam van mijn bedrijf, de vorm en kleuren van het logo, waarom? Het staat voor mij, mijn visie, missie en het staat voor mijn ervaring:
- Xpertizó – heeft het woord expertise in zich, maar dan zonder begin e, want ook ik ben nooit helemáál expert; ook ik leer nog elke dag en word elke dag een beetje meer expert,
- maar ook, omdat het daardoor begint met de X, beginletter van mijn naam.
- de X in 2 kleuren, waardoor je er 2 profielen in zou kunnen zien, die naar elkaar toegekeerd zijn, de basis van het aangaan van de relatie;
- eindigend met Zó met een opgaande krul er onderaan, mét accent en rode o, omdat het vandaag een beetje beter gaat dan gisteren en morgen weer een beetje beter dan vandaag;
- omdat ik graag complimenten geef: mijn duim opsteek, het gaat ‘zó!!’ Top!
- ZO, ook staand voor Zorg en Onderwijs, de beide werkvelden waarin ik veel ervaring heb;
- in de kleuren groen en rood, lentekleuren, de tijd van groei en opbouw; elk jaar weer de tijd waarin de natuur, mens en dier, zich weer opladen na de donkere tijd van de winter.